ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Στον ξενώνα ΑΜΑΝΙΤΑ – εμπειρία Πηλίου στην Τσαγκαράδα:
  • Τα ήσυχα παιδιά άνω των 6 ετών είναι καλοδεχούμενα. Βρέφη και παιδιά έως 6 ετών μπορούν να φιλοξενηθούν μόνο στα αυτόνομα διαμερίσματα ΄Βασιλομανίταρο’ & ‘Τίλια’ και στα στούντιος ‘Anima Maris’ και ‘Anima Montis’. (το κεντρικό κτήριο έχει ξύλινα πατώματα & σκάλες).
  • Τα ζώα δεν επιτρέπονται.
  • Υπάρχει σύνδεση wifi χωρίς χρέωση.
  • Όλα τα δωμάτια έχουν mini bar, τα διαμερίσματα και τα studios έχουν μικρό ψυγείο.
  • Όλα τα δωμάτια έχουν smart TV με δωρεάν σύνδεση στο internet, που επιτρέπει την πρόσβαση στο περιεχόμενο της επιλογής σας, είτε απ’ ευθείας είτε μέσω μιας δικής σας συσκευής (smart phone ή tablet). Δεν υπάρχει κεντρική κεραία, ούτε παρέχεται σύνδεση σε επίγεια ή δορυφορικά τηλεοπτικά κανάλια.
  • Με γνώμονα το σεβασμό στο περιβάλλον και λαμβάνοντας υπ’ όψη το δροσερό μικροκλίμα της περιοχής, έχουμε ανεμιστήρες σε κάθε δωμάτιο και ένα ενεργειακά αποδοτικό σύστημα δροσισμού μέσω αντλίας θερμότητας στο κτίριο “Καλύβι”.
  • Οι κοινόχρηστοι χώροι είναι εσωτερικά: το καθιστικό με το τζάκι, ο χώρος του πρωινού και το καθιστικό των παιχνιδιών στο μεσοπάτωμα και εξωτερικά η μπροστινή αυλή του σπιτιού και η μεγάλη αυλή μεταξύ σπιτιού και παράσπιτου καθώς και ο κήπος. Χρησιμοποιήστε τους με σεβασμό στην ησυχία των υπόλοιπων ενοίκων.
  • Το απόγευμα σερβίρονται καφέδες, ροφήματα, γλυκά του κουταλιού και γιαούρτι με μέλι ή γλυκό.
  • Τη χειμερινή περίοδο τα ξύλα για το τζάκι, παρέχονται χωρίς χρέωση. Απαγορεύεται το ψήσιμο στο τζάκι!
  • Τα δωμάτια είναι διαθέσιμα από τις 3:00 μ.μ. την ημερομηνία της άφιξης και έως τις 11:00 το μεσημέρι την ημερομηνία της αναχώρησης.
  • Η χρέωση για κράτηση δωματίου ως τις 18:00 είναι 50% και μετά 100%.
  • Η επικύρωση της κράτησης γίνεται με προκαταβολή του 50% της αξίας της κράτησης (με τραπεζική κατάθεση ή χρέωση πιστωτικής κάρτας).
  • Η εξόφληση των λογαριασμών γίνεται με μετρητά ή πιστωτική κάρτα (VISA Ή ΜASTERCARD).

Σχετικά με την πανδημία COVID - 19

Αγαπητοί επισκέπτες, Στόχος μας είναι πάντοτε να σας παρέχουμε μια εξαιρετική εμπειρία διαμονής. Είναι σημαντικό για μας να σας ενημερώσουμε για τα μέτρα που λαμβάνουμε για να διασφαλίσουμε την υγεία και την ασφάλεια στις εγκαταστάσεις μας. Για τον καθαρισμό όλων των χώρων φιλοξενίας τηρούμε επιμελώς πρωτόκολλα καθαρισμού, υγιεινής και απολύμανσης. Αυτά τα πρωτόκολλα περιλαμβάνουν: • Εκπαίδευση των εργαζομένων μας σε θέματα υγιεινής. • Σαφώς προσδιορισμένους κύκλους καθαρισμού και απολύμανσης σε όλα τα σημεία. • Εμφανή τοποθέτηση συσκευών απολύμανσης χεριών. • Συχνό καθαρισμό και πλύση των πολυσύχναστων χώρων και των επιφανειών συχνής αφής (πόρτες, σκάλα, κλπ). Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες ανησυχίες σχετικά με τον covid-19, καθιερώσαμε κανόνες διαμονής, ώστε μαζί με τα κατάλληλα πρωτόκολλα υγιεινής και τις διαδικασίες λειτουργίας, να εξασφαλίζεται η ευημερία των επισκεπτών μας. Αυτοί οι κανόνες διαμονής περιλαμβάνουν: • Συστήνουμε στους επισκέπτες μας να τηρούν απόσταση τουλάχιστον ενάμιση (1,5) μέτρου από τους άλλους επισκέπτες και το προσωπικό σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους. • Ακολουθώντας τη σύσταση του ΕΟΔΥ και του Υπουργείου Υγείας η καθαριότητα των δωματίων δεν γίνεται καθημερινά, αλλά κάθε τρεις ημέρες διαμονής. Θα απομακρύνονται όμως καθημερινά τα απορρίμματα από τα δωμάτια των επισκεπτών. Φυσικά θα υπάρχει άμεση ανταπόκρισή σε αίτημά σας για έκτακτο καθαρισμό. • Διευρύναμε και τηρούμε αυστηρά τα χρονικά όρια check-in και check-out (11 π.μ. – 3μ.μ.) ώστε να παρέχεται ικανός χρόνος για τον καθαρισμό και αερισμό των δωματίων. • Παρέχουμε στους επισκέπτες μας, εφόσον το ζητήσουν, μάσκα προσώπου. • Μειώσαμε κατά 1/3 τη χωρητικότητα του εσωτερικού χώρου πρωινού και διαμορφώσαμε εξωτερικούς χώρους σερβιρίσματος πρωινού, παρέχοντας και τη δυνατότητα για σερβίρισμα πρωινού στην αυλή των αυτόνομων κτιρίων. • Συστήνουμε τους επισκέπτες μας κατά την είσοδο και έξοδο τους από τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους να χρησιμοποιούν το ειδικό απολυμαντικό χεριών που είναι τοποθετημένο για τον συγκεκριμένο σκοπό. • Για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων υγείας από αγαθά ή/και υπηρεσίες τρίτων που καταναλώνονται εντός ξενοδοχείου, δεν επιτρέπουμε εξωτερικές υπηρεσίες παράδοσης φαγητού (delivery). • Ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να έρχονται σε επαφή με μας ή το προσωπικό μας για προτάσεις ή/και παρατηρήσεις που θα βελτιώσουν τη λειτουργία μας. Για μας και τους εργαζόμενους μας έχουμε λάβει τα ακόλουθα μέτρα: • Χρησιμοποιούμε όλο τον προβλεπόμενο προστατευτικό εξοπλισμό. • Λαμβάνουμε μέτρα συνεχούς απολύμανσης επιφανειών εργασίας, καθώς και χώρων κοινόχρηστων και ιδιωτικών. • Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σχετικά με τον covid-19, με τακτικές ενημερώσεις και καθοδήγηση από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.), το Υπουργείο Υγείας, το Υπουργείο Τουρισμού, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, καθώς κι από πρόσθετους κυβερνητικούς και Ευρωπαϊκούς οργανισμούς. Ευχόμαστε καλές και ασφαλείς διακοπές. Μαριάννα & Φιλάρετος Ψημμένος

Υπηρεσίες

  • Υπηρεσίες υποδοχής 24 ώρες
  • Υπηρεσία δωματίου 12 ώρες (8.30 π.μ. – 8.30 μ.μ.)
  • Υπηρεσία θυρωρού
  • Μεταφορά αποσκευών (από τη reception στα δωμάτια)
  • Δωρεάν wi-fi στα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους
  • Παροχή laptop ή tablet
  • Κρεβατάκι μωρού
  • Επιλογή τύπου μαξιλαριού
  • Πρωινό στο δωμάτιο αν ζητηθεί
  • Διάρκεια πρωινού 8.30 – 11.45 π.μ.
  • Πρωινό νωρίς αν ζητηθεί
  • Πρωινό σε συσκευασίες για το δρόμο, αν ζητηθεί
  • Αλλαγή πετσετών μπάνιου , όποτε ζητηθεί
  • Γλυκάκι για καλωσόρισμα
  • Παντόφλες ξενοδοχείου
  • Χρηματοκιβώτιο στο δωμάτιο
  • Απογευματινή τακτοποίηση δωματίου κατ’ αίτηση
  • Βραστήρας και σκεύη για τσάι στο δωμάτιο
  • Μηχανή espresso στο δωμάτιο
  • Φυσικά προϊόντα περιποίησης APIVITA
  • Δανειστική βιβλιοθήκη
  • Παροχές γραφείου
  • Πλύσιμο, σιδέρωμα
  • Σίδερο και σιδερώστρα αν ζητηθεί
  • Πρεσάρισμα παντελονιών αν ζητηθεί
  • Υπηρεσία φύλαξης αποσκευών σε διακριτό χώρο
  • Smart TV 28’’ στο δωμάτιο με θύρα USB
  • Δυνατότητα αντιμετώπισης ειδικών διατροφικών αναγκών